دکتر مریم قدردان ایزدی
متخصص: زنان و زایمان
دکتر مریم قدردان ایزدی
آشنایی کوتاه: متخصص: زنان و زایمان
خدمات: تعیین جنسیت، پی آرپی واژن، درمان نازایی، کولپوسکوپی، تنگ کردن واژن، درمان زگیل تناسلی، تزریق فیلر به واژن، درمان بیماری های رحم، پرینورافی، درمان خشکی واژن، جراحی تخمدان، عمل جراحی زنان، مراقبت های بعد از زایمان، جراحی رحم، درمان کیست تخمدان، درمان عفونت زنان، مراقبت های دوران بارداری، جراحی ترمیمی واژن، درمان میوم رحم، درمان خونریزی رحم، درمان هرپس تناسلی، جوانسازی واژن
نشانی: تهران
شبکه‌های اجتماعی:
هم‌رسانی با دوستان
ساعت کاری دکتر مریم قدردان ایزدی
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
تجربه شما
ثبت پیام
برای با خبر شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی دکتر مریم قدردان ایزدی با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این جا، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی پزشک، نشانی اینستاگرام، شماره مطب، روزهای کاری دکتر، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، آدرس تلگرام و دیگر کانال‌های تماس با دکتر مریم قدردان ایزدی را دارید.
قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
دکتر اوشا رسولی ( شهرک غرب ) کلینیک مامایی 37 ( مشیریه ) سکینه بهبودی ( شهران ) دکتر گیتی محمد ابراهیم دکتر فریده فروغیان کلینیک مامایی 37
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر نرگس نقاش صورتگر دکتر محمدعلی افتخاری دکتر کاوه شفیعی دکتر دندانپزشکی دکتر مهدی اخباری دکتر فریدالدین بدیع دکتر نسیم پوردامغان