دکتر مهسا برجی مؤخر
متخصص: قلب و عروق
دکتر مهسا برجی مؤخر
آشنایی کوتاه: متخصص: قلب و عروق
زمینه‌های کاری: تست ورزش، مشاوره قبل از عمل، درمان فشارخون بالا، آنژیوگرافی، تشخیص و درمان علت درد تنگی نفس، تشخیص و درمان علت درد ورم پا، تشخیص و درمان علت درد قفسه سینه
درمان فشارخون بالا ،مشاوره قبل از عمل،اکوکاردیوگرافی رنگی،تست ورزش ،آنژیوگرافی،تشخیص و درمان علت دردقفسه سینه،تنگی نفس و طپش قلب و ورم پا
آدرس: تهران، نارمک، خیابان دکتر آیت، میان میدان نبوت و چهارراه تلفنخانه، میان چهارراه براتی چمن غربی و خیابان جویبار پلاک 376، ساختمان رویال طبقه اول، واحد 4
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02177913120
شبکه‌های اجتماعی:
این نقشه، نشانی دکتر مهسا برجی مؤخر متخصص قلب و عروق در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر مهسا برجی مؤخر
ساعت کاری دکتر مهسا برجی مؤخر
« هفته پیش
هفته پس »
تجربه شما
ثبت کامنت
به منظور آگاهی از بیوگرافی، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از دکتر مهسا برجی مؤخر با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این جا، توانایی دیدن آدرس مطب، روزهای کاری دکتر، شماره تلفن مطب، نوبت دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر و دیگر راه‌های تماس با دکتر مهسا برجی مؤخر را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
دکتر آتوسا مصطفوی ( فاطمی ) دکتر آتوسا مصطفوی ( زرتشت ) کلینیک توانبخشی بهسا دکتر آتوسا مصطفوی
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر میرزایی دکتر سحر حیدری دکتر علی امینی هرندی دکتر حامد جعفری دکتر مهین عدالتیان دکتر امیرمحمد توفیقی