دکتر پروانه سهامی
متخصص: زنان و زایمان و نازایی
دکتر پروانه سهامی
آشنایی کوتاه: متخصص: زنان و زایمان و نازایی
زمینه‌های کاری: جراحی زیبایی زنان، سفید کردن واژن، سرطان های زنان، تزریق چربی به واژن، زایمان طبیعی، درمان افتادگی رحم و مثانه، بیماری های عفونی و مقاربتی زنان، مراقبت های دوران بارداری، لابیاپلاستی، زایمان سزارین، عمل جراحی زنان، زایمان بدون درد، مراقبت های دوران زایمان، آزمایش پاپ اسمیر، لیزر موهای زاید با دستگاه دایود بدون درد و سوختگی
لیزر موهای زاید با دستگاه دایود بدون درد و سوختگی همکاری با بیمارستان های علوی، کوثر، بعثت و اردیبهشت
آدرس: فارس، شیراز، خیابان زند، روبه‌رو، درمانگاه، بیمارستان سعدی، کوچه 43، ساختمان مرمر، طبقه 4
شماره تماس پاسخ‌گویی: 07132317185
شبکه‌های اجتماعی:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی دکتر پروانه سهامی متخصص زنان و زایمان و نازایی در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر پروانه سهامی
ساعت کاری دکتر پروانه سهامی
کامنت شما
فرستادن پیام
در این برگه، توانایی دیدن شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس تلگرام، برنامه حضور پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، آدرس مطب، نشانی اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر پروانه سهامی را دارید.
خواهش می‌شود قبل از دیدار با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای آگاهی از ساعت کاری، کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت دکتر پروانه سهامی با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
دکتر انوشه بنان ( ستارخان ) دکتر لادن آریانپور دکتر انوشه بنان
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر هاجر کیخا دکتر اکبر مظاهری دکتر جلال نبی میبدی دکتر حسین کاشانی دکتر سیدمحمد هاشمی جزی دکتر نازنین زنگنه