دکتر محسن نکونام
متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
دکتر محسن نکونام
آشنایی کوتاه: متخصص: بیماریهای عفونی و گرمسیری
زمینه‌های کاری: پای دیابتی، عفونت‌های ریوی، عفونت‌های پوست، سینوس، عفونت‌های کلیه و مجاری ادراری، استخوان، عفونت‌های گوش، آمیزشی، عفونت‌های گوارشی، آلرژی
عفونت های گوش،حلق، سینوس، عفونت های ریوی، آلرژی، آنفولانزا، عفونت های کلیه و مجاری ادراری، عفونت های گوارشی، آمیزشی، عفونت های پوست، استخوان، پای دیابتی، مشاوره درمان ایدز و هپاتیت همکاری با بیمارستانهای سلمان فارسی و امیرالمومنین و درمانگاه قایم
آدرس: بوشهر، خیابان سنگی، درمانگاه محمد رسول الله، طبقه 1
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 07733580786
شبکه‌های اجتماعی:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی دکتر محسن نکونام متخصص بیماریهای عفونی و گرمسیری در شهر بوشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر محسن نکونام
ساعت کاری دکتر محسن نکونام
نظر شما
ارسال کامنت
در این برگه، دسترسی به کانال تلگرام، آدرس مطب، نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، شماره تلفن مطب، روزهای کاری دکتر، پیج اینستاگرام و دیگر کانال‌های تماس با دکتر محسن نکونام را خواهید داشت.
لطفا پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، هماهنگی کنید.
به منظور آگاه شدن از نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی، ساعت کاری دکتر محسن نکونام با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر آرش محتشمیان دکتر عبدالامیر ضیغمی دکتر مریم آقائی دکتر مینو ریاضی دکتر مهتاب شعبانی دکتر نصراله وطن دوست
نمایه‌های دکتر محسن نکونام