دکتر روح اله شعراء
دکتر روح اله شعراء
آشنایی: پزشک عمومی
خدمات:
🟦 در مطب دکتر شعرا خدمات زیر ارائه می شود ⚫️ _ تعیین مزاج، اصلاح سبک زندگی، حجامت، زالو درمانی ⚫️ _ زردی نوزادان، بی اشتهایی و لاغری کودکان، کوتاهی قد کودکان ⚫️ _ چاقی، نفخ، سوزش معده، سوهاضمه، یبوست، همروئید ⚫️ _ شقاق ناباروری مردان، انزال زودرس و ناتوانی جنسی مردان، سنگ کلیه ⚫️ _ افسردگی،اضطراب، استرس، اختلالات خواب، سردرد، اختلالات پانیک ⚫️ _ اختلالات قائدگی زنان، سندرم پیش از قائدگی، شکم درد، انواع عفونت ها ⚫️ _ جوش پوستی، پسوریازیس، زونا، کهیر، اگزما، آلرژی، خلط پشت حلق، آسم ⚫️ _ چربی خون، قندخون، فشارخون، ضعف، ساییدگی مفصل و ناهنجاری های دیسک
آدرس: فارس، شیراز، میدان مطهری، آغاز، چارباغ مطهری جنوبی، کنار، مرکزخرید الهیه، درمانگاه رضوان
شماره تلفن پاسخ‌گویی: 07138440301
پیوندها:
این نقشه، نشانی دکتر روح اله شعراء متخصص پزشک عمومی در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر روح اله شعراء
ساعت کاری دکتر روح اله شعراء
تجربه شما
فرستادن دیدگاه
خواهش می‌شود پیش از مراجعه با شماره نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در راستای آگاهی از رزومه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری دکتر روح اله شعراء با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این برگه، دسترسی به آدرس کانال تلگرام، شماره مطب، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، برنامه حضور پزشک، رزومه و بیوگرافی دکتر، پروفایل اینستاگرام و دیگر راه‌های ارتباط با دکتر روح اله شعراء را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر علی شکیب دکتر پروانه مفتاحی خدماتروان پزشکی شناسی و مشاوره سیب دکتر طاهره قاینی نجفی دکتر مجیب بیرجندی دکتر احمد میردامادی
نمایه‌های دکتر روح اله شعراء