گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
مرکز جامع توانبخشی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
آشنایی کوتاه: مرکز جامع توانبخشی
زمینه‌های کاری: افت شنوایی، کاردرمانی ذهنی، پولیپ تارهای صوتی، بازی درمانی، انجام کلیه تست های روانشناسی، سندرم داون، میکروسفالی، توانمند سازی شناختی -اجتماعی، اصلاح خشونت و گرفتگی صدا در ندول تارهای صوتی، لکنت، تاخیر در شروع گفتار و جمله سازی، کلاس های آموزشی گروهی، درمان اختلالات بلع در نوزادان و بزرگسالان، اتاق تاریک، فلج مغزی، یکپارچگی حسی، موسیقی درمانی، پارکینسون و خوانندگان و دبیران.، سکته مغزی، شکاف کام، آماده سازی برای سنجش مدرسه
گفتاردرمانگر: رضا طالبی کاردرمانگر: علی عزیزی توانبخشی: ارائه خدمات مورد نیاز توانخواهان از قبیل کار درمانی و گفتار درمانی و موسیقی درمانی و بازی درمانی کاردرمانی: ارائه خدمات کار درمانی با استفاده از بهترین تکنیک های درمانی بروز دنیا برای پیشرفت هر چه بیشتر و بهتر توانخواهان گفتاردرمانی: در زمینه ی گفتار درمانی هم مانند کاردرمانی با استفاده از درمانگران متخصص روند درمان طی خواهد شد. عملکرد ها وواکنش ها: کلینیک به صورت کلی در راستای پیشرفت توانخواهان در عملکردهای بدن در زنگی تلاش می کند.
آدرس: البرز، فردیس، فلکه پنجم، جنب فروشگاه ایرانیان، مجتمع امید، طبقه سوم، مرکز جامع توانبخشی آتیه فردیس
شماره تلفن نوبت دهی: 02636510926
شماره تلفن نوبت دهی: 09058644331
شماره تلفن نوبت دهی: 09124185223
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، وب‌گاه،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس متخصص مرکز جامع توانبخشی در شهر فردیس است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ارسال پیام
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این برگه، دسترسی به پروفایل اینستاگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی پزشک، تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس را خواهید داشت.
در راستای آگاه شدن از کارنامه، هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در دیجی دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آتیه فردیس در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی دکترفارسی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger