گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
آشنایی کوتاه:
خدمات: مشاوره تخصصی توانبخشی، اتیسم، کاردرمانی ذهنی، مشکلات تلفظ، مشکلات حرکتی، مشکلات گفتاری ناشی از سکته مغزی و فلج مغزی، مشکلات توجه و تمرکز، بیش فعالی، پارکینسون، ام اس، کاردرمانی جسمی، بیماری های اسکلتی و عضلانی، تومور و ضربه مغری، اختلالات صوت، سندرم داون
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
آدرس: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تلفن پذیرش: 09013243301
شماره تلفن پذیرش: 02156370748
پیوندها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ثبت پیام
در این پروفایل، توانایی آشنایی با آدرس مطب، روزهای کاری دکتر، اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، کانال تلگرام، نوبت دهی اینترنتی، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را خواهید داشت.
برای آگاه شدن از هزینه ویزیت، کارنامه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در اینترنت
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در خوب دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دیجی دکتر
موتور جست‌وجوی دکترفارسی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger