دکتر سیدکاظم کاظمینی
متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
دکتر سیدکاظم کاظمینی
تگ لاین: متخصص: طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی
زمینه‌های کاری: ریفلاکس، فصد، دکتر گوارش، واریکوسل، درمان لک صورت در یزد، زالو درمانی، درمان سردرد، بیماری های زنان، لک صورت، حجامت، درمان سردرد، درمان تنبلی تخمدان در یزد، طب اسلامی، ناباروری، دیابت، حجامت، سردرد، اضطراب، نازایی، درمان بواسیر، دکتر طب سنتی، درمان ریزش مو در یزد، درمان میگرن، درمان جوش صورت در یزد، معده، بی خوابی، ام اس، زالو درمانی، درمان زود انزالی در یزد، پوست، درمان چاقی، | متخصص پوست و زیبایی در یزد، فصد، درمان چاقی، دکتر ناباروری، متخصص مشکلات جنسی در یزد، رشد کودکان، درمان بیماری های گوارشی و کبد، فشارخون، کمردرد
دارای مدرک دکترای پزشکی و دکترای تخصصی طب سنتی ؛ عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد، درمان با داروهای گیاهی در بیماریهای پوست و مو، گوارش و کبد، میگرن، دیابت، ناباروری و بیماریهای زنان و مردان، چاقی و لاغری (رژیم درمانی)
آدرس: یزد، خیابان کاشانی، جنب سازمان آب، کوچه 34، جنب کانون زبان ایران
شماره تلفن پذیرش: 03536284595
شماره تماس واتساپ: 09217316424
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، دکتر کاظم کاظمینی، تلگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی متخصص طب سنتی، درمان با داروهای گیاهی، تغذیه، رژیم درمانی در شهر یزد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر سیدکاظم کاظمینی
ساعت کاری دکتر سیدکاظم کاظمینی