فرزانه چوبساز
متخصص: زنان، زایمان و نازایی؛ فلوشیپ: فوق تخصصی نازایی و IVF
فرزانه چوبساز
آشنایی کوتاه: متخصص: زنان، زایمان و نازایی؛ فلوشیپ: فوق تخصصی نازایی و IVF
خدمات: پولیپکتومی، سزارین، لابیاپلاستی، هیستروسکوپی، IVF، لاپاراسکوپی، لاپاراتومی، میومکتومی، تعیین جنسیت
سرکار خانم دکتر فرزانه چوبساز، جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دارای فلوشیپ نازایی از کانادا و پزشک نمونه استان کرمانشاه می باشند. سرکار خانم دکتر فرزانه چوبساز در سال 1365 موفق به اخذ مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شدند و سپس در سال 1369 با تخصص زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل گردیدند. دکتر چوبساز دارای فلوشیپ نازایی از دانشگاه McGill (مونترال کانادا) می باشند. دکتر چوبساز تحقیقات ارزشمندی در زمینه نازایی، IVF و لاپاراسکوپی ارائه کرده اند. دکتر فرزانه چوبساز مسئول راه اندازی مرکز نازایی معتضدی در استان کرمانشاه می باشند و چندین سال به عنوان پزشک نمونه استان کرمانشاه انتخاب گردیدند. ایشان همچنین عضو انجمن نازایی ایران و انجمن زنان ایران می باشند. دکتر فرزانه چوبساز در شهر کرمانشاه و تهران مطب دارند و خدمات درمانی به بیماران ارائه می نمایند که برخی از این خدمات شامل: ⚫️ درمان نازایی ⚫️ انجام لقاح خارج از رحم (IVF) ⚫️ میکرواینجکشن (لقاح خارج از رحم) ⚫️ PGD ⚫️ IUI ⚫️ مشاوره قبل از بارداری ⚫️ مراقبت های دوران بارداری و زایمان ⚫️ انجام جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته، - هیستروسکوپی تشخیصی و درمانی ⚫️ کلیه اعمال جراحی در رابطه با نازایی ⚫️ غیره می باشد. دکتر چوبساز اقدامات تشخیصی و جراحی های خود را در بیمارستان های بیستون کرمانشاه و بیمارستان های گاندی و نیکان تهران انجام می دهند. شعار دکتر فرزانه چوبساز در زمینه سلامت و بهداشت: " پیشگیری بهتر از درمان" اطلاعات بیشتر در مورد آدرس و شماره تلفن مطب، روزهای حضور در مطب و غیره را می‌توانید در ادامه پروفایل خانم دکتر فرزانه چوبساز مشاهده نمائید. ⚫️ کاندید جهت ICSI (میکرواینجکشن) و ICSI تعیین جنسیت پسر یا دختر ⚫️ انجام اعمال جراحی هیسترکتومی برداشتن رحم. لاپاراسکوپی (کیست تخمدان .فیبرم .آندومتریوز) لاپاراتومی هیسترسکوپی واژینال هیسترکتومی کورتاژ تشخیصی کولپوسکوپی ⚫️ سزارین دکتر فرزانه چوبساز جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی فلوشیپ نازایی از کانادا پزشک نمونه استان کرمانشاه چندین سال مسئول راه اندازی مرکز نازایی معتضدی در استان کرمانشاه
آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بین شیراز و شیخ بهایی، ساختمان 109، واحد 501
شماره تلفن پذیرش: 02188054697
شماره تلفن پذیرش: 09900465855
پیوندها: اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
ساعت کاری فرزانه چوبساز
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ارسال دیدگاه
پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در این پیج، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای حضور دکتر، کانال تلگرام، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، پیج اینستاگرام و دیگر کانال‌های ارتباط با فرزانه چوبساز را خواهید داشت.
به منظور با خبر شدن از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت فرزانه چوبساز با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
دکتر معصومه رحیم نواز دکتر طاهره رحمانی دکتر وجیهه دایى غفارى دکتر شراره هنرجو دکتر گیتی محمد ابراهیم دکتر تبسم کاظمی
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر فرهاد صرافزاده دکتر زینب محمودی دکتر مریم اکبری دکتر همایون طبیبیان دکتر فرود حمیدیان دکتر طوبی کاظمی
دامنه‌های دیگر فرزانه چوبساز
فرزانه چوبساز در دکتر ماهر فرزانه چوبساز در دکتر نزدیک فرزانه چوبساز در دکتر بیگ
موتور جست‌وجوی دکترفارسی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger