دکتر فرید ابوالحسن قره داغی
دکتر فرید ابوالحسن قره داغی
تگ لاین: متخصص: بیهوشی؛ فلوشیپ: درد
خدمات:
⚫️ فلوشیپ فوق تخصصی درد از دانشگاه علوم پزشکی تهران ⚫️ بورد تخصصی آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه از دانشگاه علوم پزشکی تهران ⚫️ دیپلمای لیزر تراپی و ایمنی لیزر از مرکز تحقیقات فیزیک پلاسما، دانشگاه آزاد اسلامی ⚫️ دیپلمای اندوسکوپی ستون فقرات از هلند ⚫️ عضو کمیته آموزشی و پژوهشی لیزر در درد مرکز تحقیقات کاربرد لیزر در علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ⚫️ عضو انجمن علمی پزشکی لیزری ایران ⚫️ عضو انجمن رژیونال آنستزی ودرد ایران
آدرس: تهران، جلال آل احمد، بعد تقاطع کارگر شمالی جنب پل گیشا، خیابان پروانه، پلاک 6، طبقه اول، واحد 3
شماره تماس پاسخ‌گویی: 02188353928
شبکه‌های اجتماعی:
ساعت کاری دکتر فرید ابوالحسن قره داغی
نوشتن تجربه شما
ثبت پیام
لطفا پیش از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت دکتر فرید ابوالحسن قره داغی با تلفن‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این صفحه، دسترسی به شماره مطب، برنامه حضور پزشک، نوبت‌گیری اینترنتی، پروفایل اینستاگرام، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، کانال تلگرام و دیگر کانال‌های تماس با دکتر فرید ابوالحسن قره داغی را خواهید داشت.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
دکتر طاهره رحمانی دکتر مریم قدس حسینی دکتر زینب نوشاد حقیقی
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
درمانگاه ذهن برتر ایرانیان دکتر مسعود احدی دولت سرا دکتر علیرضا نیک بین دکتر معصومه شهسواری کاردرمانی و ماساژ صبح امید ( دهلران ) دکتر علی اکبر شهری ( ابوذر )