صبا زاهدپور
کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
صبا زاهدپور
تگ لاین: کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
خدمات: کاردرمانی درد های دست، کاردرمانی مشکلات شانه، توانبخشی سندروم تونل کوبیتال، کاردرمانی مشکلات مادرزادی و دفورمیتی یا بد فورمی دست، توانبخشی سندروم دکورون، توانبخشی انگشت ماشه ای، کاردرمانی التهاب تاندون شانه، کاردرمانی پس از جراحی دپویترن، کاردرمانی دست در سکته مغزی، کاردرمانی دست در ضایعه نخاعی، کاردرمانی پس از جراحی تاندون، کاردرمانی ارتریت روماتویید، کاردرمانی پس از سوختگی ها، ساخت اتل اختصاصی دست، کاردرمانی گرفتگی شانه، کاردرمانی شبکه بازویی و فلج ارب، کاردرمانی پس از جراحی شریان، کاردرمانی دست در ضربه مغزی، کاردرمانی پس از شکستگی، توانبخشی سندروم تونل کارپال، کاردرمانی در رفتگی و نیمه در رفتگی استخوان و مفاصل، کاردرمانی درد های آرنج، کاردرمانی مشکلات نورولوژی، کاردرمانی اسکلرودرمی، توانبخشی دردهای مزمن دست، کاردرمانی دست در تومور مغزی، کاردرمانی دردهای شانه
کاردرمانی تخصصی دست و اندام فوقانی یکی از زیر شاخه های کاردرمانی بوده که با عنوان هندتراپی شناخته میشود. در این حیطه به انواع مشکلات اندام فوقانی پرداخته و تلاش میکنیم درد ها را کم کرده، دامنه حرکتی را بهبود بخشیده ، زخم ها را مدیریت کرده و در نتیجه عملکرد روزمره را افزایش دهیم. این کلینیک فقط و فقط بصورت تخصصی در حیطه توانبخشی دست فعال بوده و بصورت اختصاصی به درمان بیماری های اندام فوقانی میپردازد.
نشانی: تهران، پونک، ضلع جنوب غربی چهارراه پونک، ابتدای کنار گذر اشرفی اصفهانی، بن بست گلزار سوم، پلاک 1، طبقه چهارم، واحد 9
شماره تلفن پذیرش: 09211494201
شماره تماس پذیرش: 02146045733
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام-مشاوره و پذیرش،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس صبا زاهدپور متخصص کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس صبا زاهدپور
ساعت کاری صبا زاهدپور
« هفته پیش
هفته پس »
کامنت شما
ثبت پیام
برای اطلاع از ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، کارنامه صبا زاهدپور با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این جا، توانایی آشنایی با آدرس مطب، اینستاگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس کانال تلگرام، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های تماس با صبا زاهدپور را دارید.
قبل از دیدار با شماره گفته‌شده، تماس بگیرید.
صبا زاهدپور در دیگر وب‌سایت‌ها
صبا زاهدپور در سرچ دکتر صبا زاهدپور در کلیک دکتر صبا زاهدپور در دکتر نزدیک