صبا زاهدپور
کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
صبا زاهدپور
آشنایی کوتاه: کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست
زمینه‌های کاری: توانبخشی انگشت ماشه ای، کاردرمانی دست در تومور مغزی، کاردرمانی مشکلات نورولوژی، کاردرمانی پس از شکستگی، کاردرمانی پس از جراحی شریان، کاردرمانی دردهای شانه، توانبخشی سندروم دکورون، توانبخشی دردهای مزمن دست، کاردرمانی مشکلات شانه، کاردرمانی دست در سکته مغزی، کاردرمانی اسکلرودرمی، کاردرمانی دست در فلج مغزی، کاردرمانی التهاب تاندون شانه، ساخت اتل اختصاصی دست، کاردرمانی ارتریت روماتویید، کاردرمانی پس از جراحی دپویترن، کاردرمانی درد های آرنج، کاردرمانی شانه یخ زده، کاردرمانی پس از جراحی تاندون، کاردرمانی آرتروز، توانبخشی تنگی کانال دست، کاردرمانی پس از سوختگی ها، کاردرمانی درد های دست، کاردرمانی شبکه بازویی و فلج ارب، کاردرمانی مشکلات مادرزادی و دفورمیتی یا بد فورمی دست، کاردرمانی بیماری های روماتیسمی، کاردرمانی درد ها و‌گرفتگی های کتف و گردن
کاردرمانی تخصصی دست و اندام فوقانی یکی از زیر شاخه های کاردرمانی بوده که با عنوان هندتراپی شناخته میشود. در این حیطه به انواع مشکلات اندام فوقانی پرداخته و تلاش میکنیم درد ها را کم کرده، دامنه حرکتی را بهبود بخشیده ، زخم ها را مدیریت کرده و در نتیجه عملکرد روزمره را افزایش دهیم. این کلینیک فقط و فقط بصورت تخصصی در حیطه توانبخشی دست فعال بوده و بصورت اختصاصی به درمان بیماری های اندام فوقانی میپردازد.
نشانی: تهران، پونک، ضلع جنوب غربی چهارراه پونک، ابتدای کنار گذر اشرفی اصفهانی، بن بست گلزار سوم، پلاک 1، طبقه چهارم، واحد 9
شماره تلفن پذیرش: 09211494201
شماره تماس پذیرش: 02146045733
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام-مشاوره و پذیرش،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس صبا زاهدپور متخصص کاردرمانی نورولوژی و ارتوپدی اندام فوقانی و دست در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس صبا زاهدپور
ساعت کاری صبا زاهدپور
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن دیدگاه شما
فرستادن دیدگاه
خواهش می‌شود قبل از دیدار با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای با خبر شدن از ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از، بیوگرافی صبا زاهدپور با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این برگه، توانایی آشنایی با پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس کانال تلگرام، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، شماره مطب، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با صبا زاهدپور را دارید.
نمایه‌های صبا زاهدپور
صبا زاهدپور در پجشگی صبا زاهدپور در خوب دکتر صبا زاهدپور در دکتر نزدیک