گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
آشنایی:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی جسمی، گفتاردرمانی، غربالگری رشد، کاردرمانی ذهنی، بازی درمانی، تست هوش، مشاوره کودک
⚫️ این مجموعه خدمات جامع توانبخشی شامل کاردرمانی ذهنی و جسمی، گفتاردرمانی، بازی درمانی، توانبخشی شناختی، روانشناسی کودک و نوجوان، آموزش شناختی، مشاوره توانبخشی، توانبخشی تخصصی دست و … را در دستور کار خود قرار داد. اکنون مراجعان این مرکز از سراسر کشور برای دریافت خدمات یا تحت نظر کارشناسان این مرکز از خدمات آن استفاده می‌کنند. همچنین ساکنان شهرهای رباط کریم، پرند، مامونیه، زرندیه، پرندک، وحیدیه و سایر شهرهای نزدیک به شهر پرند به صورت مستقیم و پیوسته از خدمات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.
نشانی: تهران، پرند، خیابان ستاره، روبروی پیش دبستانی ارکیده، پلاک 18 مرکز توانبخشی رویش پرند
شماره تلفن پذیرش: 02156793454
شماره تماس پذیرش: 02156217446
شبکه‌های اجتماعی: مرکز رویش، تلگرام، اینستاگرام،
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند متخصص  در شهر پرند است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نگاه شما
فرستادن کامنت
برای مطلع شدن از هزینه ویزیت، بیوگرافی، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
لطفا قبل از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این نمایه، توانایی آشنایی با روزهای کاری دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس مطب، پیج اینستاگرام، کانال تلگرام و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند را دارید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند
گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در خوب دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی رویش پرند در کال دکتر
موتور جست‌وجوی دکترفارسی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger