گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
آشنایی کوتاه:
خدمات: کم شنوایی، ضایعات تاندونی، بیش فعالی و اختلال در توجه و تمرکز، اختلال در یادگیری، مشکلات حافظه، گفتاردرمانی در اتیسم، آسیب مخچه، سندرم داون، ضعف عضلات دست و مشکل در حرکات ظریف دست، تاخیرات رشدی و مشکلات شناختی، اختلال در تولید و تلفظ صحیح حروف، تاخیر در رشد گفتار و زبان، ام اس، اختلال در بلع، سکته ی مغزی، لکنت و ناروانی در گفتار، پارکینسون، فلج مغزی، آسیب های نخاعی، کاردرمانی ذهنی در اتیسم، آسیب و شکستگی دست
⚫️ گفتاردرمانگر: آرام حقی پور ⚫️ کاردرمانگر :زهرا رستمی،نجمه بابایی
آدرس: فارس، شیراز، بلوار شهید رجایی، (فرهنگ شهر)، نبش کوچه نه، کلینیک آرامش
شماره تلفن پذیرش: 07136317018
شماره تماس پذیرش: 09175990822
پیوندها: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش متخصص  در شهر شیراز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نگاه شما
ارسال دیدگاه
در این پیج، توانایی آشنایی با نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، شماره تلفن مطب، برنامه حضور پزشک، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت دهی اینترنتی و دیگر کانال‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش را خواهید داشت.
در راستای آگاهی از بیوگرافی، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با شماره گفته‌شده، هماهنگی کنید.
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
شهرام شفیعی ( ستارخان ) گفتاردرمانی و کاردرمانی هونا (دروازه شیراز ) شهرام شفیعی ( مطهری ) کاردرمانی و گفتاردرمانی بهار زندگی کاردرمانی و گفتاردرمانی سپیده شهرام شفیعی ( قصرالدشت )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر محمد ربانیها دکتر پروین همتی دکتر مهدی فتح اللهی دکتر حسن حقانی نژاد دکتر شادی ذرخش دکتر عاطفه کرمی پور شمس آبادی
گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش در دکتر ماهر گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش در دکتر نزدیک گفتاردرمانی و کاردرمانی آرامش در دیجی دکتر
موتور جست‌وجوی دکترفارسی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger