دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
متخصص: طب سوزنی
دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
آشنایی کوتاه: متخصص: طب سوزنی
خدمات: بازتوانی بیماران سکته مغزی، کاشت نخ لاغری(امبدینگ)، الکترو آکوپانکچر، درمان لاغری و چاقی، درمان سندرم پای بیقرار، درمان اختلالات قاعدگی، افسردگی و اضطراب، کمک به افزایش قد در سنین رشد، درمان انواع دردهای گردن، درمان تینیتوس(وز وز گوش)، درمان اختلالات گوارشی، حجامت، درمان اختلالات خلقی، درمان سندرم تونل کارپ، جوانسازی صورت بروش طب سوزنی، درمان و کنترل انواع دردها، اوریکولوتراپی، طب سوزنی، درمان انواع سر درد و میگرن، بادکش گرم و سرد، کمر، سیاتیک و تنگی کانال نخاعی، درمان اختلالات خواب
⚫️ دکترای طب سوزنی از دانشگاه BUCM پکن چین
نشانی: اصفهان، خیابان باغ گلدسته، تقاطع سید علیخان، کنار داروخانه دکتر ابوالقاسم، ساختمان گلدسته، طبقه دوم، واحد 7
شماره تماس پذیرش: 03132207140
شماره تلفن پذیرش: 09399982727
لینک‌ها: اینستاگرام، دکتر محمدرضا بحرینی،
این نقشه، آدرس دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی متخصص طب سوزنی در شهر اصفهان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
ساعت کاری دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
کامنت شما
ثبت کامنت
شما در این پروفایل، توانایی آشنایی با نوبت‌گیری اینترنتی، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، نشانی اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، کانال تلگرام، آدرس مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی را دارید.
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور آگاه شدن از ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
دامنه‌های دیگر دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی
دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی در سرچ دکتر دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی در دکتر نزدیک دکتر محمدرضا بحرینی اصفهانی در دکتر بیگ