دکتر محمدرضا جعفری
متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
دکتر محمدرضا جعفری
تگ لاین: متخصص: کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی)
زمینه‌های کاری: درمان پیشرفته لیزر و پلکسر زگیل و بیماریهای تناسلی و جنسی مردان و زنان، جراحی درمان و پیشگیری از سنگ های کلیه و مجاری ادراری، فتق، جراحی و درمان مشکلات تکرر و بی اختیاری و اختلالات ادراری در بانوان و آقایان، ناباروری مردان، جراحی و درمان مشکلات تومور ها و سرطان پروستات ( جراحی بدون برش )، درمان مشکلات ناباروری آقایان ( جراحی آزو اسپرم )، تزریق ژل برای قطر آلت تناسلی، جراحی پروتز آلت برای بیماران اختلال نعوظ، درمان و جراحی بیماری ها و توده های بیضه، جراحی درمان کجی و انحراف آلت تناسلی در آقایان، جراحی و درمان مشکلات و ناهنجاری ها و جابجایی مجراری ادرار ( هایپوسپادیاس )
⚫️ دکتر محمدرضا جعفری از جراحان برتر کلیه و مجاری ادراری ایران و تهران که دارای دوره تکمیلی سکشوال و ترمیمی تناسلی از ژنو سوییس و همچنین عضو انجمن ارولوژی اروپا و کانادا می باشند. همچنین ایشان در زمینه جراحی های ناحیه تناسلی شامل: پروتز، افزایش طول و افزایش قطر دارای سابقه ی مکبی می باشد و در این زمینه از معدود متخصصین کشور و دارای سابقه جراحی های متعدد در این زمینه می باشد.
نشانی: تهران، نیاوران، سه راه مژده، خیابان مقدسی، نبش امیر احمدی زمانی، پلاک 2، طبقه اول، واحد 2
شماره تلفن پذیرش: 02188196449
شماره تماس پذیرش: 02188196551
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، آدرس دکتر محمدرضا جعفری متخصص کلیه و مجاری ادراری (ارولوژی) در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس دکتر محمدرضا جعفری
ساعت کاری دکتر محمدرضا جعفری
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
کامنت شما
ارسال کامنت
قبل از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور مطلع شدن از کارنامه، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از دکتر محمدرضا جعفری با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، توانایی دیدن آدرس مطب، اینستاگرام، شماره مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای کاری دکتر و دیگر راه‌های تماس با دکتر محمدرضا جعفری را دارید.
مطب‌ها و مرکزهای شاخص
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر مهدی تهرانی صفت دکتر شاهصنم غیبی دکتر پریوش تدین دکتر نفیسه مرادی دکتر مهدی مهران علوی رضوی راوری دکتر مجید ابراهیم طاری مقدم
دکتر محمدرضا جعفری در اینترنت
دکتر محمدرضا جعفری در دیجی دکتر دکتر محمدرضا جعفری در دکتر ماهر دکتر محمدرضا جعفری در کلیک دکتر
موتور جست‌وجوی دکترفارسی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger