- -
فوق لیسانس مشاوره مامایی
- -
تگ لاین: فوق لیسانس مشاوره مامایی
خدمات: فیبروم، عفونت های لگنی و زخم دهانه رحم، مشاوره وآموزش بهداشت بلوغ ومسایل ومشکلات آن به نوجوانان ووالدین آن ها، تنبلی تخمدان، اضطراب و افسردگی پس از زایمان و قبل از آی وی اف، تنبلی تخمدان، زایمان بدون درد، عفونت‌های مقاوم به درمان، متد درمانی اوریکولوتراپی و فرکانس تراپی با لیزر کم توان، تنگ کردن واژن، مشاوره وآموزش قبل وبعد ازدواج، آموزش ومشاوره غربالگری دوره ای معاینات پستان وبیماریهای مربوطه، سندروم قبل از قاعدگی، فیبروم، مراقبت های دوران زایمان، نازایی، نسل، درمان pcos، مراقبت های دوران یائسگی، اضطراب و افسردگی پس از زایمان و قبل از آی وی اف، مشکلات باروری و جنسی در مردان، مشاوره وآموزش ‌در خصوص بیماریهای مقاربتی ایدزهپاتیت سرطان ها وناباروری زوجین، آزمایش پاپ اسمیر، نازایی، مشاوره و آموزش بهداشت به جامعه زنان، آندومتریوز، اوریکولوتراپی با لیزر، زایمان طبیعی، مراقبت های دوران بارداری، سندروم قبل از قاعدگی، شیر خواری و مشاوره تخصصی ترس از زایمان طبیعی، آموزش مراقبت های دوران نوزادی، درمان واژینیت ها با داروهای مجاز، یائسگی زودرس، اوریکولوتراپی با لیزر، مشکلات باروری و جنسی در مردان، جوانسازی واژن، عفونت‌های مقاوم به درمان، مشکلات جنسی، تشخیص زور رس بیماری های دوران بارداری و پی بردن به موارد غیر طبیعی ومعرفی بیمار به مراکز تخصصی، عفونت های لگنی و زخم دهانه رحم، بیماری های عفونی و مقاربتی زنان، درمان خشکی واژن، آندومتریوز، مشاوره وآموزش در خصوص مسائل ومشکلات جنسی
آدرس: زنجان، -
لینک‌ها:
ساعت کاری - -
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
ثبت دیدگاه
در این صفحه، توانایی آشنایی با نوبت دهی اینترنتی، آدرس کانال تلگرام، نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای حضور دکتر، شماره مطب و دیگر کانال‌های تماس با - - را دارید.
لطفا قبل از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
به منظور آگاهی از هزینه ویزیت، ساعت کاری، رزومه، نوبت گرفتن از - - با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای متمایز
لیلا علیمحمدی
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهاد شده
دکتر ناصر فیوضی یوسفی دکتر امیرحسین نمازی دکتر عزت شبانی برج دکتر محمد صدری دکتر منیر عشوری دکتر عبدالعلی بانکی