دکتر زنان همدان
متخصص: زنان، زایمان و نازایی
دکتر زنان همدان
تگ لاین: متخصص: زنان، زایمان و نازایی
زمینه‌های کاری: درمان دارویی مشکلات زنان، تحریک نقطه G، مراقبت دوران بارداری، تایتنگ واژن، برداشتن کیست تخمدان، درمان انواع خونریزی‌ها، بی اختیاری مثانه، انواع ترمیم های واژینال پاراواژینال مثل ترمیم سیستوسل، لابیاپلاستی، سزارین، رکتوسل، جراحی لابیا ماژور، کربوکسی تراپی، پرینورافی، استفادهRF از ترموتراپی، مراقبت های دوران یائسگی، انجام پاپ اسمیر، کرایو ضایعات وارت(زگیل تناسلی)، جراحی زیبایی زنان، میومکتومی، درد موقع نزدیکی، نمونه برداری از ضایعات ژنیتالیا، درمان انواع عفونتهای مقاربتی وغیر مقاربتی، عفونت مکرر، انجام زایمان، ترمیم ریلکسیشن واژن با انواع جراحیهای ضروری با متد جدید، RF جهت خشکی واژن، واژینسموس
آدرس: همدان، -
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
ساعت کاری دکتر زنان همدان
نوشتن نظر شما
فرستادن کامنت
شما در این برگه، توانایی آشنایی با روزهای کاری دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره مطب، آدرس کانال تلگرام، اینستاگرام، آدرس مطب و دیگر کانال‌های ارتباط با دکتر زنان همدان را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
در راستای آگاهی از رزومه، نوبت گرفتن از، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر زنان همدان با شماره‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای برجسته
دکتر پریسا جلالی
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی
دکتر علی هنرمند دکتر شهرزاد بدری اهری دکتر سعید رسولی نژاد سلامتکده مغز و شناخت آسا ( شریعتی ) دکتر خورشید عراقی گفتاردرمانی و کاردرمانی آرمادا ( عجمان )