گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور
آشنایی:
زمینه‌های کاری: تست بینه، روانشناسی در نوجوانان، ارزیابی و درمان مشکلات شناختی و حرکتی در بیماران متابولیک، زانو ضربدری، کاردرمانی جسمی و ذهنی برای کودکان و بزرگسالان، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی قدرت عضلات تعادلی ناشی از پارکینسون، افسردگی، مشکلات ارتوپدی، اختلالات بیش فعالی، اختلالات توجه وتمرکز، اختلالات یادگیری، تاخیر حرکتی، ارزیابی و درمان مشکلات عصبی اسکلتی ناشی از کمردرد شانه درد دست درد، لجبازی در کودکان، اختلالات تلفظی، نقص توجه وتمرکز در کودکان اتیسم، مشکلات عضلانی.اسکلتی، تست وکسلر، از پوشک گرفتن کودک، انتخاب رشته، اختلال صوت، تست هوش، تعادلی ناشی از سکته مغزی، انواع سندروم ها، مشکلات گفتاری و اختلالات بلع ناشی از سکته ی مغزی، قدرت عضلات، زوج درمانی، اختلال در خواندن و نوشتن، وسواس فکری، تاخیرگفتار، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی، روانشناسی برای کودک و نوجوان، اختلالات یادگیری، اختلالات حسی، ارزیابی و درمان اختلالات حسی، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی، هند تراپی، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی وشناختی ناشی از فلج مغزی، مشکلات دوران بلوغ در نوجوانان، مشکلات گفتاری و اختلالات بلع ناشی از ضربه ی مغزی، مشاوره خانواده، سندرم داون، ارزیابی و درمان اختلالات یادگیری، دست درد، کم توانی ذهنی، مشاوره ی تحصیلی، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی قدرت عضلات، تعادلی ناشی از ام اس، بیماری های متابولیک، امادگی برای سوالات سنجش در کودکان، صافی کف پا، مشکلات گفتاری و اختلالات بلع ناشی از ام اس، مشکلات گفتاری در کودکان اتیسم، روانشناسی کودک
نشانی: تهران، شهران شمالی، بالاتر از فلکه ی دوم، ساختمان بانک پاسارگاد، پلاک 153، طبقه ی دوم، واحد 10
شماره تماس پذیرش: 09362205150
پیوندها:
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور متخصص  در شهر شهران شمالی است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور
نوشتن نگاه شما
فرستادن پیام
در راستای مطلع شدن از ساعت کاری، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، بیوگرافی گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
قبل از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این برگه، توانایی آشنایی با رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس تلگرام، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره تلفن مطب، نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور را دارید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور در اینترنت
گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور در دکتر نزدیک گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور در دکتر ماهر