دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
متخصص: زنان، زایمان و نازایی
دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
آشنایی: متخصص: زنان، زایمان و نازایی
زمینه‌های کاری: مراقبت های بعد از زایمان، تنگ کردن واژن، مراقبت های دوران بارداری، جراحی رحم، کولپوسکوپی، درمان افتادگی رحم و مثانه، جوانسازی واژن، درمان کیست تخمدان، تزریق فیلر به واژن، درمان هرپس تناسلی، روشن سازی واژن، درمان میوم رحم، جراحی زیبایی زنان، هودکتومی، تعیین جنسیت، پی آرپی واژن، جراحی تخمدان، درمان خونریزی رحم، درمان بیماری های تخمدان، پرینورافی، تزریق چربی به واژن، عمل جراحی زنان، درمان خشکی واژن
⚫️ جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی ⚫️ ساعت پاسخگویی منشی :8 الی 14 و 16 الی 22
آدرس: تهران، فلکه ی دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، بین چهارراه سید الشهدا و خیابان سجده ای، روبروی داروخانه ی دکتر بحرینی، پلاک 248، طبقه 4، واحد 11
شماره تلفن پذیرش: 02176710465
شماره تلفن پذیرش: 09904162293
پیوندها: وب سایت، اینستاگرام،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت) متخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
ساعت کاری دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت)
نوشتن نگاه شما
ارسال کامنت
پیش از دیدار با شماره تلفن نوشته‌شده، تماس بگیرید.
شما در این جا، توانایی آشنایی با کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای حضور دکتر، پیج اینستاگرام، آدرس مطب، نوبت‌گیری اینترنتی، شماره مطب و دیگر راه‌های تماس با دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت) را خواهید داشت.
در راستای آگاهی از نوبت گرفتن از، بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت دکتر ریحانه رمضانی نژاد (دردشت) با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
مطب‌ها و مرکزهای خوب
دکتر طیبه تکلو دکتر آزیتا ناصری راضیه فرقانی دکتر پریماه کلینی دکتر فریال نصیری ( سازمان برنامه ) دکتر اوشا رسولی ( سعادت آباد )
مطب‌ها و مرکزهای توصیه شده
دکتر مهدی آقابراری دکتر آرش جمال امیدی دکتر محمدهادی یار احمدی دکتر جلال سعیدی دکتر طوطی عادل زاده بنام دکتر سمیه علیرضائی