کاردرمانی رها ( مهاباد )
آشنایی کوتاه:
زمینه‌های کاری: بیش فعالی، کاردرمانی در بیماری های:فلج مغزی، آرتروز زانو، اتیسم، MS، درد شانه، دردهای عضلانی مزمن و مفاصل، دردهای ناشی از دیسک کمر و گردن، مهارت های پیش از دبستان سنجش های ورودی، سکته مغزی، خار پاشنه، دردهای زانو، دردهای عضلانی حاد و مزمن، ضربه مغزی، سیاتیک، کاردرمانی ذهنی:توانبخش شناختی، شکستگی مچ دست و انگشتان، دیسک های کمری و گردنی
⚫️ ارگوتراپیست:مهران رسول پور
نشانی: آذربایجان غربی، مهاباد، سردشت، رو بروی دادگستری، نرسیده به بهداشت شماره یک
شماره تماس پذیرش: 04444327712
شماره تلفن پذیرش: 09147258302
پیوندها: اینستاگرام،
این نقشه، آدرس کاردرمانی رها ( مهاباد ) متخصص  در شهر مهاباد است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی رها ( مهاباد )
ساعت کاری کاردرمانی رها ( مهاباد )
نوشتن کامنت شما
فرستادن دیدگاه
خواهش می‌شود قبل از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، زنگ بزنید.
در راستای آگاهی از هزینه ویزیت، ساعت کاری، نوبت گرفتن از، کارنامه کاردرمانی رها ( مهاباد ) با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این برگه، توانایی دیدن برنامه حضور پزشک، آدرس کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی دکتر، نوبت دهی اینترنتی، شماره تلفن مطب، آدرس مطب و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی رها ( مهاباد ) را دارید.
دامنه‌های دیگر کاردرمانی رها ( مهاباد )
کاردرمانی رها ( مهاباد ) در سرچ دکتر کاردرمانی رها ( مهاباد ) در پجشگی کاردرمانی رها ( مهاباد ) در آنلاین درمان