توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
گفتاردرمانی، کاردرمانی
توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
تگ لاین: گفتاردرمانی، کاردرمانی
زمینه‌های کاری: بازی درمانی، اتیسم، گفتاردرمانی، اختلالات یادگیری، بیش فعالی، کاردرمانی جسمی، اختلالات صوت، توانمند سازی ذهنی و شناختی کودکان، درمان لکنت، مشکلات گفتار سکته مغزی و فلج مغزی، کاردرمانی ذهنی، اختلالات رفتاری، مشکلات توجه و تمرکز، اختلالات بلع، کم شنوایی، مشکلات تلفظ، شکاف کام و لب
⚫️ مدیر کلینیک:مرضیه خازنی کارشناس کاردرمانی وکارشناس ارشد روانشناسی بالینی ⚫️ توانبخشی خازنی با بیش از یک دهه سابقه کاری با کادری مجرب و با سابقه در منطقه 18تهران آماده خدمت رسانی به مراجعین عزیز می‌باشد. ⚫️ ما بهترین، مجرب ترین و به نام ترین متخصـصان توانبخشی را در کـنار یکدیگر به صورت تیمی گرد هم آورده ایم تا با بررسی تخصصی مشکلات مــراجعان و ارایه خدمات توانبخشی در بالاترین سطح کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین نتایج را بدست بیاوریم.
نشانی: تهران، یافت آباد، میدان پژوتن، خیابان ابوالفضل بابایی، پلاک 201، طبقه سوم
شماره تماس پذیرش: 02166822761
شماره تلفن پذیرش: 09302232281
پیوندها: اینستاگرام، تلگرام، وب سایت،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) متخصص گفتاردرمانی، کاردرمانی در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
ساعت کاری توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
« هفته پیش
هفته پس »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
ارسال کامنت
پیش از دیدار با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
به منظور با خبر شدن از ساعت کاری، کارنامه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) با تلفن‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
در این پیج، توانایی آشنایی با نوبت‌دهی اینترنتی، شماره تلفن مطب، آدرس مطب، آدرس کانال تلگرام، روزهای حضور دکتر، رزومه و بیوگرافی دکتر، اینستاگرام و دیگر راه‌های تماس با توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) را خواهید داشت.
نمایه‌های توانبخشی خازنی ( مهرآباد )
توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در سرچ دکتر توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در کلیک دکتر توانبخشی خازنی ( مهرآباد ) در پجشگی
موتور جست‌وجوی دکترفارسی همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger