گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: نقص توجه وتمرکز در کودکان اتیسم، مشاوره ی تحصیلی، ارزیابی و درمان اختلالات حسی، اختلال صوت، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی قدرت عضلات، تاخیرگفتار، مشکلات عضلانی.اسکلتی، مشکلات گفتاری در کودکان اتیسم، مشکلات گفتاری و اختلالات بلع ناشی از سکته ی مغزی، زانو ضربدری، تست هوش، شانه درد، زوج درمانی، اضطراب و ترس در کودکان، مشکلات دوران بلوغ در نوجوانان، اختلالات تلفظی، دست درد، کمردرد، بیماری های متابولیک، حرکات اصلاحی، کم توانی ذهنی، صافی کف پا، وسواس فکری، اختلال در خواندن و نوشتن، سندروم داون، افسردگی، عقب ماندگی ذهنی، قدرت عضلات، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی، تست شخصیت، هند تراپی، ارزیابی و درمان اختلالات یادگیری، امادگی برای سوالات سنجش در کودکان، مشکلات گفتاری و اختلالات بلع ناشی از ضربه ی مغزی، کاردرمانی جسمی و ذهنی برای کودکان و بزرگسالان، سندرم داون، تعادلی ناشی از سکته مغزی، مشکلات گفتاری و اختلالات بلع ناشی از پارکینسون، مشکلات ارتوپدی، اختلالات حسی، مشاوره قبل از ازدواج، مشکلات گفتاری و اختلالات بلع ناشی از ام اس، اختلالات بیش فعالی، اختلالات یادگیری، لکنت زبان، اختلالات توجه وتمرکز، روانشناسی کودک، اختلالات یادگیری، تعادلی ناشی از ام اس، روانشناسی در بزرگسالان، انواع سندروم ها، ارزیابی و درمان مشکلات حرکتی وشناختی ناشی از فلج مغزی، تربیت جنسی در کودکان، ارزیابی و درمان مشکلات عصبی اسکلتی ناشی از کمردرد شانه درد دست درد
آدرس: تهران، شهران شمالی، بالاتر از فلکه ی دوم، ساختمان بانک پاسارگاد، پلاک 153، طبقه ی دوم، واحد 10
شماره تماس پذیرش: 09362205150
پیوندها:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور
درخواست نوبت دیدار
کامنت شما
ثبت پیام
در راستای آگاه شدن از ساعت کاری، رزومه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور با تلفن‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
پیش از مراجعه با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این نمایه، توانایی دیدن آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای حضور دکتر، نوبت‌گیری اینترنتی، پروفایل اینستاگرام، آدرس مطب، شماره مطب و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی زهرا نصیری پور را خواهید داشت.
نواحی
مطب‌ها و مرکزهای هم‌کار
گفتاردرمانی، درمان اختلال بلع، استروبوسکوپی حنجره، کاردرمانی ذهنی و جسمی و نوروفیدبک در شهرک غرب توانبخشی خازنی ( فلاح ) توانبخشی خازنی ( شهرک ولیعصر ) گفتاردرمانی و کاردرمانی چاوان مرکز گفتار درمانی، کاردرمانی، استروبوسکوپی و‌ نوروفیدبک جنت آباد توانبخشی خازنی ( امام زاده حسن )
مطب‌ها و مرکزهای پیشنهادی